دیزنی لند توکیو

دیزنی لند توکیو بهمن ۲۸, ۱۳۹۴

این تِم پارک در سال ۱۹۸۳ افتتاح شده و بزرگتر از دیزنی لند اصلی واقع در کالیفرنیا می باشد. دیزنی لند توکیو بعد از دو پارک دیزنی در ایالات متحده، پر بازدید کننده ترین تِم پارک در دنیاست.

مردم ژاپن در سرتاسر این کشور علاقه زیادی به برنامه های آیینی و تفریحی خود دارند، که باعث شده تِم پارک دیزنی در گوشه و کنار خود و درحین اجرای برنامه های ارائه شده در پارک، از آنها استفاده نماید. به عنوان نمونه، بازدیدکنندگان ژاپنی در طول نمایشهای درحال اجرا، آواز می خوانند، دست می زنند و می رقصند.این سطح از مشارکت حاضرین در برنامه ها، منظره ای است که در ایالات متحده به ندرت دیده می شود. هم چنین، بازدیدکنندگان حتما باید به “دریای دیزنی لند  توکیو-Tokyo Disney Sea” که در نزدیکی تِم پارک دیزنی لند توکیو ، با سرسره ها و مسیرهای سواری آبی ایجاد شده است، سر بزنند.

و اما غذاهای موجود در این تِم پارک، ترکیبی از مزه های چینی و امریکاییست که با سبک آشپزی ژاپنی تهیه شده اند. و در آنجا خوراکی هایی که تنها در ژاپن می توان یافت، برای بازدیدکنندگان فراهم آمده است.

همه ما در بچگی عاشق شخصیت‌ها و داستان‌های والت دیزنی بودیم. رویای سفر به دیزنی لند را خیلی از بچه ها دارند. حتی این سفر برای بزرگترها هم رویایی و جذاب است. شعبه آسیایی دیزنی لند در ژاپن و توکیو واقع شده است. دیزنی لند توکیو خارج از شهر و در جاده فرودگاه قرار دارد. معمولا با تاکسی می‌توانید به آنجا بروید. ورودیه دیزنی لند برای هر نفر ۶۰۰۰ ین ژاپن است و بعد از ورود خیلی از امکانات دیگر پرداخت اضافی نمی‌خواهد و با همان ورودیه می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از در ورودی که می‌گذرید دنیای دیگری را می یابید، شخصیت‌های کارتون‌های محبوبتان را می‌بینید که به شما خوش آمد می‌گویند و وارد بازاری بزرگ از محصولات دیزنی لند می‌شوید، پس از گذشتن از بازار جذاب سرزمین‌های مختلفی را می‌بینید که باید از روی نقشه انتخاب کنید که کجا می‌خواهید بروید و از چه امکاناتی استفاده کنید، حالا باهم گشتی میزنیم در این سرزمین‌ها:

western land

سرزمین کابوی ها و غرب وحشی

در این سرزمین می توانید تیراندازی کنید، سوار کشتی تفریحی شوید و در داستانهای مارک تواین گردشی داشته باشید، از هیجان سقوط با قطار از رودخانه و کوهستان لذت ببرید و تجربه رافتینگ در سرزمین تام سایر را داشته باشید. از فروشگاه‌های سازه های چوبی خرید کنید و لباس‌های وسترن بخرید. در آتلیه عکس‌های وسترن بیندازید و در رستوران‌های با فضای وسترن غذا نوش جان کنید.

adventure land

در این سرزمین می‌توانید با کروز از بین جنگلی زیبا عبور کنید. با کابین و ریل از رودخانه وحشی بگذرید و در خانه درختی داستان رابینسون کروزوئه را تداعی کنید و شاهد شوی زیبا و موزیکال شخصیت های دیزنی باشید.

از فروشگاههای کریستال و عطر خرید کنید و عروسک‌های دیزنی با تم ژاپنی و لباس‌های شخصیت های دیزنی را بخرید و در رستوران‌های متعدد انواع غذاهای غربی و شرقی را نوش جان کنید.

critter country

در این سرزمین می‌توانید تجربه سقوط از کوه رودخانه وحشی را تجربه کنید و از فروشگاه‌های متعدد اسباب بازی بخرید و عکس‌های زیبایی سفارش دهید.

fantasy land

اینجا سرزمین محبوب دختران و داستان‌های پریان است. می توانید همراه پیترپان پرواز کنید، قصر سفید برفی و هفت کوتوله را ببینید، به قصر سیندرلا وارد شوید، وارد سرزمین جادویی میکی ماوس و دونالد داک شوید و نمایش‌های زیبا ببینید. سفر به منزل پینوکیو را تجربه کنید، سوار فیل پرنده دامبو پرواز کنید، سوار اسب‌های رویایی سفید بشوید، از تونل وحشت عبور کنید و سوار بر قایق از دنیایی مینیاتوری بگذرید و رقص عروسک‌های آوازه خوان را نظاره کنید. همچین می توانید به سرزمین عجایب آلیس بروید و چای بنوشید و همراه خرس پو به سرزمین عسلی اش وارد شوید.

از فروشگاههای متعدد فانتزی خرید کنید، لباسهای پرنسس‌های دیزنی را بخرید و بپوشید، با کفش بلورین عکس بگیرید، از فروشگاه لوازم نوزاد خرید کنید، لوازم با تم میکی ماووس بخرید و شکلات‌های با تم والت دیزنی سوغاتی بگیرید و از فروشگاه پو خرید کنید و در کلی رستوران غذاهایی با تم میکی نوش جان کنید و هدیه دریافت کنید.

toon town

اینجا سرزمینی مخصوص کودکان بسیار خردسال است.

به خانه راجر رابیت می روند، خانه مینی ماووس را می بینند، به خانه درختی عروسک‌ها می‌روند، سوار کشتی دونالد داک می‌شوند و از خانه گوفی دیدن می‌کنند. پارک بازی دارند و از فروشگاههای متعدد همراه والدین خود خرید می‌کنند و غذاهای خوشمزه می‌خورند.

tomorrow land

سرزمین رویاها و هیجان‌های آینده… در این سرزمین با هیولاهای مهربان قایم باشک بازی می‌کنید، به جنگ ستارگان می‌روید و از کوه‌های فضایی رد می‌شوید. سوار موشک شدن و سینمای ۵ بعدی و مسابقه ماشین سواری را فراموش نکنید. می‌توانید از فروشگاه‌های با تم جنگ ستارگان خرید کنید و از رستوران‌های متعدد آنجا خوراکی تهیه کنید.

اگر به دیزنی لند توکیو رفتید این نمایشها را از دست ندهید:

رژه زیبای شخصیتهای دیزنی
رژه کاراناوال نور در شب
تأتر شخصیت‌های دیزنی
رقص نور روی خانه سیندرلا همراه با نمایش نورانی داستانی
………………….
همچنین با پرداخت هزینه اضافی می توانید با شخصیتهای دیزنی عکس شخصی بگیرید، با آنها غذا بخورید و محصولاتی مثل کفش بلورین سیندرلا را سفارش دهید.

در این مجموعه خدمات ویژه افراد با ناتوانی های جسمی نیز مهیا می‌باشد.

آدرس:
تهران، شهرک غرب (قدس)، بلوار دریا، جنب چهارراه مطهری، پلاک 126، واحد 4
تلفن : 021-88561195-7
فکس: 021-88561194
لطفا صبر کنید