پارک لیج

پارک لیج (Parque Lage) شهریور ۶, ۱۳۹۶

پارک لیج

پارک لیج ، پارکی عمومی در شهر ریو دو ژانیرو است که در محوطه جاردیم بوتانیکو در پای کوه کورکووادو و در قسمت شرقی پارک ملی تیجوکا قرار گرفته است. این زمین قبلاً محل اقامت صنعتگری به نام انریکو لیج و همسرش بود. در طول سال ۱۹۲۰، لیج عمارت را توسط معمار ایتالیایی ماریو وودرل (Mario Vodrel) با نقاشی های داخلی سالوادور پایولز سابات (Salvador Payols Sobate) بازسازی کرد.

در سال ۱۹۶۰، این زمین به یک پارک عمومی با پیاده روهایی در جنگل های گرمسیری تبدیل شد. این پارک نفیس و مرموز به شکل باغ ها و پارک های انگلیسی می باشد که یک عمارت درون آن قرار گرفته است. این بنا امروزه به موزه هنرهای تجسمی تبدیل شده و میزبان نمایشگاه ها و برنامه های هنری مختلفی می باشد. همچنین، این عمارت دور تا دور یک استخر ساخته شده و از کاشی و مرمر ایتالیایی برای کف و دیوارهای آن استفاده شده است. در اطراف عمارت نیز باغ هایی وجود دارند که به طور متقارن و در سبک رمانتیک اروپایی ساخته شده اند. همچنین از این عمارت در موزیک ویدئوی «Snoop Dogg» به نام «زیبای تنها» استفاده شده و شهرت یافته است.

تفریحات

در مکان های مختلف پارک نیز رستوران ها و کافه هایی وجود دارند که غذاهای بسیار لذیذی سرو می کنند. شما می توانید در این رستوران ها و کافه ها از سکوت و آرامش پارک همراه با غذایی لذیذ لذت ببرید.

گردشگران می توانند برای پیک نیک به این پارک رفته و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. جزایر مصنوعی، فواره ها و آبنماها، مسیرهای ماسه ای، آبگیر ها و آکواریوم های مختلف نیز از دیگر جاذبه های این پارک به حساب می آیند. علاوه بر این با بالا رفتن از کوه می توانند نمونه هایی از حیات وحش موجود و حیواناتی نظیر میمون و توکان را تماشا کنید.

تور برزیل ویزای برزیل

موقعیت

آدرس:
تهران، شهرک غرب (قدس)، بلوار دریا، جنب چهارراه مطهری، پلاک 126، واحد 4
تلفن : 021-88561195-7
فکس: 021-88561194
لطفا صبر کنید