موزه تاریخ طبیعی ژنو

موزه تاریخ طبیعی ژنو (Natural Museum of History) شهریور ۷, ۱۳۹۶

موزه تاریخ طبیعی ژنو

موزه تاریخ طبیعی ژنو ، مجموعه ای است که در گذشته متعلق به  بوده است. انواع مختلفی از پرده بالان، پولک بالان و نیم بالان در این مجموعه نگه داری می شوند. همچنین می توانید در موزه تاریخ طبیعی ژنو مدل های شیشه ای پیچیده ای از مهرگان و همچنین مدلی از یک لاک پشت دو سر را بیابید.

تاریخچه

افتتاح موزه به سال ۱۹۶۶، یعنی چند سال پس از پایان ساختش بازمی گردد. این موزه سال به سال گسترش داده شد تا جایی که چند سال بعد از آن چندین گالری جدید به مجموعه آن اضافه شد.

راهنما

جانواران بومی منطقه را می توانید در اولین نمایشگاه موزه تاریخ طبیعی واقع در طبقه همکف موزه بیابید. طبقه بالایی نیز بیش از ۲۰۰ حیوان را در خود جای داده است. طبقه اول و دوم نیز، مجموعه ای از حیوانات گرمسیری نظیر پرندگان منقرض شده دودو و شتر مرغ جزیره کینگ را در خود جای داده است.

طبقات بالایی همچنین علوم زمین شناسی، مراحل تکامل انسان، نجوم و … را به نمایش گذاشته است. قدیمی ترین فسیل انسان که تاکنون شناخته شده است نیز در این موزه قرار دارد. همچنین سنگ هایی مرطوبه به کره ماه که اهدایی از طرف سازمان ناسا می باشد، در طبقه سوم موزه یافت می شوند.

به طور کلی بازدید از این نمایشگاه برای شما سفر در زمان را تداعی می کند و شما را وادار به تفکر درباره موضوعات موزه نیز می کند. امروزه این موزه با اختصاص ۲۵۰۰۰۰ بازدید کننده به خود، یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری سوئیس می باشد.

از آنجایی که کودکان به تماشای حیوانات و یا فسیل حیوانات علاقه زیادی دارند، بازدید کنندگان و توریست ها نیز می توانند با بچه های خود از این موزه دیدن کنند. در نهایت تماشای این موزه دیدنی و جالب را به شما دوستداران موزه ها و تاریخ طبیعی پیشنهاد می کنیم.

تور سوئیسویزای سوئیس

موقعیت

آدرس:
تهران، شهرک غرب (قدس)، بلوار دریا، جنب چهارراه مطهری، پلاک 126، واحد 4
تلفن : 021-88561195-7
فکس: 021-88561194
لطفا صبر کنید