پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو مهر ۳۰, ۱۳۹۶

پل معلق کاپیلانو

Capilano Suspension Bridge

پل معلق کاپیلانو ، پل معلق عبوری ساده ای است که از رودخانه کاپیلانو، واقع در ناحیه شمال ونکوور، بریتیش کلمبیا می گذرد. پل فعلی ۱۴۰ متر طول، و ۷۰ متر ارتفاع از سطح رودخانه دارد. این پل که یکی از پر بازدید ترین مکان های ونکوور می باشد، سالانه ۸۰۰۰۰۰ بازدید کننده را به خود جذب می کند.

تاریخچه

پل معلق کاپیلانو در سال ۱۸۸۹ توسط جورج گرنت مکای (George Grant Mackay)، یک مهندس مکانیک اسکاتلندی و کمیته پارک برای ونکوور ساخته شد. این پل در ابتدا از طناب های پنبه ای با یک عرشه از جنس تخته سدر ساخته شده بود و در سال ۱۹۰۳ طناب های آن با کابل های سیمی جایگزین شدند. در سال ۱۹۱۰ ادوارد ماهون (Edward Mahon) پل معلق کاپیلانو را خرید. MacEachron این پل را در سال ۱۹۳۵ از ماهون خرید و از بومیان محلی دعوت کرد تا قطب های توتم شان را در پارک بگذارند و یک تم بومی به پارک اضافه کنند. در سال ۱۹۴۵ او پل را به هنری آوینئو (Henri Aubeneau) فروخت. پل به طور کامل در سال ۱۹۵۶ بازسازی شد.

این پارک در سال ۱۹۸۳ به نانسی استیبارد ()، مالک فعلی اش، فروخته شد. بازدیدهای سالانه افزایش یافت و در ماه می سال ۲۰۰۴، بخش ماجراجویی های بالای درختان (TreeTops Adventures) بازگشایی شد. این جاذبه های جیدید دربرگیرنده هفت پل پیاده روی معلق بین درختان کاج داگلاس قدیمی در طرف غربی دره است که در ارتفاع بیش از ۳۰ متری بالای سطح جنگل قرار گرفته است.

ویژگی های دیگر پارک

پل معلق کاپیلانو و قسمت ماجراجویی های بالای درختان، اولین محل در نوع خودشان در آمریکای شمالی می باشند. این پارک همچنین دارای اولین اکوتورهای جنگل های بارانی، باغ های برنده جایزه، باغچه ها، مسیرهای پیاده روی طبیعی، بزرگ ترین مجموعه خصوصی از قطب های توتم در آمریکای شمالی، نمایشگاه های برجسته تاریخ پارک و جنگل های بارانی معتدل می باشد.

میهمانان همچنین می توانند شاهد اولین اجرای ملل، شامل Regalia سنتی (لباس تشریفاتی)، ماسک ها، رقص و داستان سرایی باشند. در جون سال ۲۰۱۱، جاذبه جدیدی به نام Cliff Park، به پارک اضافه شد. این بخش شامل هزینه ورودی می باشد.

موقغیت

سفر به کانادا

 

آدرس:
تهران، شهرک غرب (قدس)، بلوار دریا، جنب چهارراه مطهری، پلاک 126، واحد 4
تلفن : 021-88561195-7
فکس: 021-88561194
لطفا صبر کنید