• توصیف
  • اتاق‌های موجود
  • امکانات
  • اطلاعات بیشتر
  • سوالات متداول
نام هتل: هتل گرند حیات بالی
تعداد ستاره:

هتل گرند حیات بالی (Grand Hyatt)  به عنوان تاج جواهرنشان ریزورت های نوسادوآ شناخته می شود و گستره ی لوکسی از سواحل بسیار باشکوه جزیره ی بالی را در اختیار گرفته و با ۶۴۸ اتاق و سوئیت که در ۴ دهکده پراکنده شده اند، آماده ی پذیرایی از شما می باشد.

این ریزورت به عنوان یک قصر آبی شناخته می شود که دریاچه ها، باغات سرسبز و وسیع و ۵ تالاب و استخر جاری دور تا دور ساختمان های سبک بالی آنرا احاطه کرده اند. هتل هیآت امکانات رفاهی و درجه یک سطح جهانی ارائه می دهد بویژه که به دلیل داشتن سواحل دورافتاده، آرامشی وصف ناپذیر برایتان رقم خواهد زد. می توانید آرامش بی نظیری را در مرکز آب معدنی Kriya در بالی تجربه کنید. این مرکز به صورت ۲۴ ویلای آبی در میان جنگل های انبوه گرمسیری ساخته شده اند و امکانات درمانی آن بر اساس ۴ راه کار سنتی مردم بالی استوار است: هارمونی، طهارت، انرژی و شادی. می توانید در زمین مخصوص بازی های قهرمانی گلف بالی با ۱۸ هدف بازی کنید یا سایر ورزش های آبی موجود در این هتل را امتحان کنید. دهکده و بازار شبانه ی Pasar Senggol نیز نمایشگاهی از فرهنگ، غذاها و صنایع دستی مردم بالی و این اطراف می باشد.

ابتدا به اتاق خود می روید. اتاقی بزرگ با بالکن اختصاصی. وقتی وارد اتاق خود در هتل گرند حیات بالی می شوید تزئینات مدرن و نور طبیعی چشمانتان را می نوازد. اتاق شما مجهز به تلویزیون با شبکه‌های کابلی و پخش‌کننده دی.وی.دی است.

وقت غذاست. از میان ۸ رستوران و بار هتل گرند حیات بالی انتخاب کنید. رستوران سالسا ورده غذاهای ایتالیایی سرو می کند، رستوران گاردن کافه غذاهای آسیایی و اروپایی ارائه می‌کند و رستوران واترکورت هم غذاهای سنتی جزیره بالی را برای شما آماده می‌کند.

می خواهید کمی استراحت و تفریح کنید؟ ۵ استخر روباز، آبگرم مجهز، زمین تنیس و سالن ورزشی هتل گرند حیات بالی در اختیار شماست. انتخاب تفریحی دیگر هتل، لذت بردن از باربیکیو در کنار استخر است. هتل گرند حیات بالی خدمات تبدیل ارز و کرایه دوچرخه هم دارد.

امیدواریم اقامت خوبی بوده باشد. شما تا فرودگاه نگورا رای با خودرو ۱۵ دقیقه و تا دنپاسار با خودرو ۳۰ دقیقه راه در پیش دارید. پارکینگ رایگان هم در اختیار شماست اگر با خودروی شخصی به سفر آمده باشید.

کشور: اندونزی
شهر: بالی
آدرس: P.O. Box 53 Nusa Dua, 80363 Nusa Dua, Indonesia
  • هتل گرند حیات بالی
    شبی $
    حداکثر مهمان بزرگسال: حداکثر مهمان کودک:


قایقرانی
زمین تنیس

رستوران
بار
نگهداری از کودکان
فکس و فتوکپی
آدرس:
تهران، شهرک غرب (قدس)، بلوار دریا، جنب چهارراه مطهری، پلاک 126، واحد 4
تلفن : 021-88561195-7
فکس: 021-88561194
لطفا صبر کنید