نمایشگاه بین المللی گردشگری جاتا

نمایشگاه بین المللی جهانگردی جاتا JATA مهر ۲۵, ۱۳۹۵

نمایشگاه بین المللی گردشگری جاتا

نمایشگاه بین المللی گردشگری جاتا

در ماه ژوئن سال ۱۹۵۹، وزارت حمل و نقل ژاپن، به منظور ایجاد هماهنگی میان موسسه های گردشگری داخلی و خارجی و توسعه صنعت گردشگری کشور ژاپن، انجمن شرکت های گردشگری ژاپن را افتتاح کرد. این انجمن در سال ۱۹۶۶ میلادی نمایشگاه گردشگری جاتا را افتتاح کرد. نمایشگاه گردشگری جاتا جزء معتبرترین و معروف ترین نمایشگاه های گردگشری در جهان است. همچنین نمایشگاه گردشگری جاتا نیز جزء بزرگترین نمایشگاه ها و رویدادهای گردشگری جهان به شمار می آید.

اعتبار این نمایشگاه به حدی است که امروزه بزرگترین و معتبرترین شرکت ها و موسسه های فعال در زمینه گردشگری در نمایشگاه گردشگری جاتا شرکت می کنند.
نمایشگاه بین المللی جهانگردی جاتا ۲۰۱۶ از روز ۲۳ الی ۲۵ سپتامبر به مدت سه روز برگزار شد، روز اول مختص به آژانسهای گردشگری بود و دو روز دیگر برای بازدید عموم باز بود. هرساله حدودا ۸۰ الی ۱۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بین المللی جهانگردی جاتا بازدید میکنند. حدودا ۱۰ درصد ژاپنی ها به مسافرت خارج مبادرت می کنند و بعد از سفر به امریکا و اروپا، کشورهای اسلامی یکی از مقاصد مهم آنها خواهد بود. ایران نیز به عنوان یکی از ایمن ترین آنها می تواند بیش از آنچه که هست مورد توجه قرار بگیرد.
خوشبختانه امسال بعد از چندین سال، پرشیاتور بعنوان نماینده اطلاع رسانی گردشگری در ژاپن با همکاری کانون گردشگری و اتومبیلرانی موفق به برگزاری غرفه ایران به صورت تجمیعی شد و در روز اول نمایشگاه جناب آقای دکتر نظرآهاری سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران از غرفه ایران بازدید به عمل آوردند.
غرفه ایران هرساله محل تجمع ایران دوستان ژاپنی و ایرانی های مقیم ژاپن می باشد.

تور ژاپنتور ژاپن 

موقعیت

بازدید سفیر جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه بین المللی جهانگردی جاتا ۲۰۱۶

آدرس:
تهران، شهرک غرب (قدس)، بلوار دریا، جنب چهارراه مطهری، پلاک 126، واحد 4
تلفن : 021-88561195-7
فکس: 021-88561194
لطفا صبر کنید