سائو پائولو – سامپا – کشور برزیل (Sao Paulo)

سائو پائولو

سائو پائولو یا سامپا، منطقه ای شهری در جنوب شرقی برزیل است. این شهر پرجمعیت ترین شهر برزیل، بزرگ ترین شهر پرتغالی زبان جهان و پرجمعیت ترین و ثروتمندترین شهر برزیل می باشد. همچنین این شهر در ۲۵ ژانویه ۱۵۵۴ تأسیس شد و در سال ۱۷۱۱ به طور رسمی شهر نام گرفت. پیشرفت چشمگیر و سریع این شهر به دلیل رواج یافتن صادرات قهوه بود که از قرن نوزدهم این شهر را در مسیر پیشرفت سریع قرار داد. این امر تا جایی ادامه پیدا کرد که امروزه این شهر به یکی از پر رونق ترین و بزرگ ترین شهرهای جهان تبدیل شده است.

این شهر محل بزرگترین آسمان خراش های برزیل می باشد و همچنین دارای نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در سطوح ملی و بین المللی است. خیابان پائولیستا نیز هسته اقتصادی شهر می باشد. این خیابان یکی از محبوب ترین مناظر برای کارت پستال های کشور برزیل می باشد و نمایانگر تلفیق سبک مدرن شهر در کنار معماری قدیمی شهر می باشد.

همچنین سائو پائولو خانه آثار تاریخی، پارک ها و موزه هایی مانند یادبود آمریکای لاتین، پارک ایبرا پوئرا، موزه ایپرانگا، موزه هنر و موزه زبان پرتغالی و میزبان رویدادهایی نظیر جشنواره جاز سائوپائولو، دوسالانه هنر، جایزه بزرگ برزیل و هفته مُد سائو پائولو می باشد. موقعیت جغرافیایی سائو پائولو نیز سبب شده تا این شهر آب و هوایی مرطوب و نیمه گرمسیری داشته باشد.

این شهر یک شهر جهانگردی است که بزرگ ترین جمعیت یهودی را در خود جای داده است و با ویژگی های خاص و منحصر به فرد، شیوه زندگی جذاب و در نهایت رستوران های بین المللی و سنتی اش، سائو پائولو را به یکی از پرطرفدارترین شهرهای دنیا برای گردشگران تبدیل کرده است.

جاذبه های گردشگری سائوپائولو

برخی از جاذبه های گردشگری این شهر عبارتند از:

پارک ایبرا پوئرا، موزه هنر، خیابان پائولیستا، کلیسای جامع، موزه هنرهای معاصر، باغ وحش سائو پائولو، باغ گیاهشناسی، تئاتر شهردار، آکواریوم سائو پائولو و …

تور برزیل

موقعیت

آدرس:
تهران، شهرک غرب (قدس)، بلوار دریا، جنب چهارراه مطهری، پلاک 126، واحد 4
تلفن : 021-88561195-7
فکس: 021-88561194
لطفا صبر کنید